Cei care obişnuiesc să mănânce în grabă sunt de două ori mai predispuşi la obezitate, potrivit unui studiu al cercetătorilor japonezi publicat pe site-ul BBC, miercuri, 22 octombrie. Studiul cercetătorilor de la Universitatea Osaka a fost făcut pe 3000 de voluntari, urmărind legătura dintre viteza de a mânca, senzaţia de saţietate şi obezitate. 84% dintre cei care obişnuiesc să înfulece pur şi simplu alimentele, nemestecându-le corespunzător, sunt fie supraponderali, fie predispuşi la îngrăşare. Mai mult, cei care mănâncă de trei ori pe zi şi nu se ridică de la masă până nu se satură îşi triplează şansele de a deveni obezi. Explicaţia Profesorului Ian McDonald (Universitatea Nottingham) este următoarea: “Dacă mănânci pe fugă, îţi umpli stomacul mult mai repede, înainte ca senzaţia de saţietate să apuce să fie dată de creier".
“Vorba aceea – mestecă de 20 de ori fiecare îmbucătură – este cât se poate de adevărată”, confirmă Dr. McDonald.
Sursa : Cotidianul Click!











