Radio Inspire

Thursday
May 24th
Marime text
  • Mareste fontul
  • Marime default
  • Micsoreaza fontul
Home Sanatate Chestii de baut Ciocolata, buna pentru moral si inima

Ciocolata, buna pentru moral si inima

E-mail Print PDF

CiocolataToată lumea ştie că ciocolata face oamenii mai fericiţi, însă proprietăţile sale antioxidante şi antiinflamatorii o fac un produs care ajută şi inima şi moralul, informează Le Monde. Cardiologii europeni care s-au reunit săptămâna aceasta la Villepinte, la congresul Societăţii Europene de Cardiologie, au ajuns la o concluzie care îi va bucura pe consumatorii de cacao: consumul regulat de ciocolată reduce cu o treime riscul de maladii cardiovasculare. Doctorul Oscar Franco şi echipa sa de la Universitatea Cambridge din Marea Britanie au realizat şapte studii pe 100.000 de participanţi, împărţiţi în funcţie de gradul de consum de ciocolată. În cinci studii "cele mai înalte niveluri de consum de ciocolată au fost asociate cu o reducere de 37 la sută a numărului de maladii cardiace şi cu o reducere de 29 la sută a riscului de accident vascular cerebral (AVC), în raport cu marjele calculate pentru persoanele cu un consum normal de ciocolată". Cu toate acestea, medicii recomandă consumul moderat de ciocolată, deoarece excesul ar duce la creşterea în greutate şi la creşterea riscului de diabet. Pentru a evita aceste efecte secundare, cercetătorii recomandă crearea unor sortimente de ciocolată cu mai puţine grăsimi şi mai puţin zahăr. Totuşi, nimeni nu ştie care este cantitatea ideală pe care ar trebui să o consume o persoană pentru a evita riscul de boală cardiacă sau AVC.

 

Un stil de viaţă şi un regim alimentar echilibrat rămân cele mai bune mijloace de prevenire a bolilor cardiace care, potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, vor fi responsabile pentru decesul a 23,6 milioane de persoane, în 2030, cu şase milioane mai mult decât în prezent. Potrivit experţilor, simţul umorului, evitarea stresului şi practicarea unor sporturi precum pedalatul sau alergatul sunt de asemenea factori importanţi care duc la micşorarea riscului de boală cardiacă.

Sursa : Mediafax

 
Banner
FacebookMyspaceTwitterYoutubeHI5YahooAIMDiggRSS

Artistul saptamanii

Artist of the week on Radio Inspire

 
Mediafax - The trusted information company

Gazduire premium, pentru clienti premium !

Statistici web Inspire

Members : 89073
Content : 17770
Web Links : 15
Content View Hits : 5824195

Games Brasov - Primul server de jocuri din Brasov!


Transilvania Gringos Rugby

O fata pe saptamana

Fata de la pagina patru !
Cum va fi anul viitor?
 

Cati suntem online :

We have 632 guests and 81 members online