Radio Inspire

Thursday
May 24th
Marime text
  • Mareste fontul
  • Marime default
  • Micsoreaza fontul
Home Sanatate Chestii de frumusete Ciocolata si pierderile de memorie

Ciocolata si pierderile de memorie

E-mail Print PDF

CiocolataRegiunea din creier care se concentrează asupra poftei de ciocolată răspunde şi de abilităţi precum rezolvarea problemelor matematice sau memorarea Persoanele care mănâncă ciocolată în timpul programului de lucru nu se mai pot concentra asupra sarcinilor pe care le au de rezolvat la serviciu. Aceasta este concluzia unui grup de cercetători australieni de la Universitatea Flinders din Melbourne. Oamenii de ştiinţă precizează în anumite situaţii pot apărea chiar pierderi de memorie sau accidente, relatează cotidianul britanic "Daily Mail". În plus, acelaşi efect asupra oamenilor îl are şi simpla prezenţă pe birou a alimentului scos din ambalaj. Explicaţia este aceea că regiunea din creier care se concentrează asupra poftei de ciocolată răspunde şi de abilităţi precum rezolvarea problemelor matematice sau memorarea.În raportul apărut în Current Directions in Psychological Science Journal se menţionează că atunci când ne este poftă de ceva, creierul proiectează o imagine mentală a acelui aliment.

 

Oamenii de ştiinţă consideră că dacă ne imaginăm un peisaj sau un curcubeu, creierul poate fi păcălit, iar pofta poate scădea în intensitate sau chiar dispărea. În acelaşi timp, un alt studiu american arată că persoanele care suferă de depresie mănâncă mai multă ciocolată, iar cantitatea consumată creşte în funcţie de gravitatea bolii, potrivit unui studiu realizat de Universitatea California (SUA), informează AFP. Cercetătorii au examinat relaţia între consumul de ciocolată şi starea psihică a unui număr de o mie de voluntari care nu făceau tratament cu medicamente antidepresive şi nu sufereau de vreo boală cardiovasculară sau de diabet. Participanţii au oferit informaţii privind numărul de porţii de ciocolată consumate pe parcursul unei săptămâni. Gradul de depresie de care sufereau a fost stabilit cu ajutorul unor teste medicale standard şi în funcţie de răspunsurile oferite de voluntari. Autorii acestui studiu au descoperit că bărbaţii şi femeile care prezentau cel mai înalt grad de depresie consumau, în medie, 12 porţii (o porţie fiind echivalentă cu circa 28 de grame) de ciocolată pe lună, comparativ cu cinci porţii consumate în medie de subiecţii care nu prezentau niciun simptom al depresiei.

Sursa : Gandul.info

 
Banner
FacebookMyspaceTwitterYoutubeHI5YahooAIMDiggRSS

Artistul saptamanii

Artist of the week on Radio Inspire

 
Mediafax - The trusted information company

Gazduire premium, pentru clienti premium !

Statistici web Inspire

Members : 89090
Content : 17770
Web Links : 15
Content View Hits : 5824309

Games Brasov - Primul server de jocuri din Brasov!


Transilvania Gringos Rugby

O fata pe saptamana

Fata de la pagina patru !
Cum va fi anul viitor?
 

Cati suntem online :

We have 848 guests and 53 members online